Krugerpark - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van gijsbleijenberg - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van gijsbleijenberg - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Afgelopen week was het zover. Na mooie examenresultaten te hebben gehaald ben ik voor het eerst van mijn leven op safari geweest! Eerst ben ik een weekend bij een goede vriend geweest en na het weekend heeft hij mij meegenomen naar een huisje dat grenst aan het Krugerpark. Na 600 kilometer te hebben gereden, zeven uur verder te zijn, kwamen we aan. Het huisje lag in een park waar zebra’s giraffen, reebokken en varkens wild rondliepen, ook in onze tuin! En heb ik een zebra nog aangeraakt!

De volgende dag gingen we naar het Krugerpark. Dat al in alle vroegte zodat we konden zien hoe het wild wakker werd. Het was een waar avontuur. En wonder boven wonder hebben we in zes uur de hele ‘Big five’ gezien! Het was een geweldige ervaring. Voor het eerst van mijn leven in de bush met alle mooie dieren en de natuur.

Op onze laatste dag daar zijn we bij een krokodilrivier geweest. Daar lagen verschillende krokodillen te wachten op voedsel. Ondertussen waren de zeekoeien alle planten in de rivier aan het eten. Het was wonderlijk om zo mooie natuur te zien. Wat waren die dieren groot.

Al met al hebben we genoten in het Krugerpark en hebben we mogen zien hoe mooi de natuur is!

  • 27 Juni 2016 - 21:55

    Selma:

    Supergaaf! Was ik graag bij geweest. Geniet er maar lekker van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Potchefstroom

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5905

Voorgaande reizen:

19 Januari 2016 - 19 Januari 2016

Studeren in Zuid-Afrika

Landen bezocht: